lørdag 2. januar 2010

Røykeslutt, slanking og januarsalg

Røykeslutten er tung. Ja æ glemte jo å si i går at æ skulle slutte å røyke også. Har jævla lyst på en blås men holder meg hard. Må innrømme at æ har litt snus sånn i tilfelle. Noen vil kanskje mene at det e juks men ikke æ. Æ gjør det på min måte den her gangen. Snus under leppa dersom røyksuget blir for stort.
I tillegg har æ starta opp med fjerning av ekstra kiloer som har sneket seg rundt magen de siste ukene. Har hørt at slanking kombinert med røykeslutt skal være en bra kombinasjon. I dag har det ikke blitt noen spasertur enda men skal snart gå ned en bakke og opp igjen (og motsatt) så det blir en trimtur litt utpå kvelden.
Ja januarsalget ja. Vi starta opp på XXL klokken 07 i morrest. Æ kjøpte sett med ullundertøy til meg og min bedre halvdel og en boblebukse som va for liten. Det e derfor æ må ta av litt.
Mistenker faktisk produsenten av buksene til å bruke små modeller, sikkert sydd i Kina. Det e nesten som å gå inn på H&M og handle. Der må du alltid opp i størrelser , skikkelig demotiverende om du spør meg!

Ja æ snakka om salget ja. Expert va neste , der var det rykter om at en Samsung tv størrelse 32" var på tilbud til kroner 2490,-. Selvfølgelig hadde dem bare fått to hver til hvert varehus. Skuffa gikk æ ut derfra og tenkte at kanskje prøve Elkjøp. Etter å ha stått i kø i vel en halvtime ble mitt kølappnummer ropt opp. Nummer 653. Det var mange som hadde trekt kølapp for så å forsvinne igjen.. Selgerne på Elkjøp ropte opp en drøss med nummer som ingen hadde, æ ropte bingo når han ropte 640. Da va det ei som snudde seg og glodde rart på meg. Æ tenkte med meg sjøl, det e sikkert røykeslutten som gjør at æ får sånne sprøe innfall. Ja det ble TV på meg. En 32" til den nette sum av 2222,- ALTSÅ MYE BILLIGERE ENN PÅ EXPERT. Gammeltven fant veien i returdungen og stua på hybeln ble mye større. Etter å ha vært på salg i tre timer bar det til hybeln og matinntak og tvmontering. Ine reiste hjem til Bergen med fly klokken 11 og æ og Oskar kjørte opp til Selbu. Per ble kjempeglad for å få seg nytt ullundertøy. Nu holde han forresten på å varme opp rester fra nyttårsaften. Trur det blir godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar