fredag 23. april 2010

Bursdag

Etter praksisbesøkene var det på tide å komme seg på jobb. Hadde med en langpanne med brownies til mine gode kolleger. Allerede på vei opp trappa bynte æ å ane ugler i mosen.... Over døra til arbeidsrommet sto det på engelsk: "happy birthday". På grunn av at æ hadde hendene full av former og flasker måtte æ kakke på døra. Der kom unge herr Bergh lurende i dørsprekken med et lurt glis. I det døra gikk opp ble æ utstyrt med bursdagshatt, fikk kake og et kort med en buttom som æ må gå med hele resten av dagen. I tillegg fikk æ masse klemmer som gjorde meg rørt. Snakk om gode kolleger. Ville ikke vært foruten.

Nu sitt æ her nede på hybeln og har takket alle mine facebookvenner som har gratulert meg med dagen. SYnes at det er greit å takke hver enkelt og har ikke sansen for en sånn felles takk i statusfeltet. E det nån som føle seg truffet? Ikke tenk på det, det e min mening!

Klokken 18 møtes vi i teamet på Cafe Dublin nede i byen før turen går videre til OlavsPub. Det er tid for lønningspils, dog noen dager forsinket. Men hva gjør man ikke for en lønningspils? I morgen blir det bursdagsfeiring oppe i Åstun øvre for de som måtte ønske å ta seg en tur. Festlighetene starter klokken 17. Hjertelig velkommen skal du være.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar