mandag 1. februar 2010

en måned uten røyk

i dag e det nøyaktig en måned siden æ karta svineriet. Har hatt en kjempefin pust etter at æ slutta med røyken. I tillegg til å slutte med røyk har æ prøvd å redusere inntaket av rødvin. Heretter kjøper jeg flasker og ikke dunker. Det er mangt rart en gjør i fylla. For å redusere faren for å gjøre og si dumme ting er flasker å foretrekke i framtiden.
I tillegg til røykeslutten lovte jeg for ganske nøyaktig en måned siden at æ skulle slanke meg. Det går greit i ukene men i helgene skeies det ut. Denne helga mye sjokolade og litt potetgull. Men ka svarte gjør det. Sykle mye i ukene og holder meg til lavkarbodietten da. Da har det ikke så mye å si om æ spis litt snop i helgene. Det e det man spis hver dag som legg seg rundt bringen.
Eller så oppdaga æ til min store begeistring at æ e akkreditert til kosmorama 2010 som kinovert. Det blir kjekt å gjøre litt andre ting på ettermiddagene enn sykling og avslapping på soffaen.
Skriver mer i morgen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar